رییس جمهور غنی ضمن تبریکی عید سعید قربان به شهروندان کشور یک بار دیگر بر مبارزه جدی علیه هراس افگنان در کشور تاکید کرد. آقای غنی از گروه های مخالف مسلح حکومت خواست که از اعمال تروریستی دست بردارند؛ زیرا این اعمال خلاف آموزه های اسلامی است. این نخستین باری نیست که حکومت از مخالفان […]

رییس جمهور غنی ضمن تبریکی عید سعید قربان به شهروندان کشور یک بار دیگر بر مبارزه جدی علیه

هراس افگنان در کشور تاکید کرد. آقای غنی از گروه های مخالف مسلح حکومت خواست که از اعمال تروریستی دست بردارند؛ زیرا این اعمال خلاف آموزه های اسلامی است.

این نخستین باری نیست که حکومت از مخالفان مسلح دولت درخواست می کند تا به جنگ جاری در کشور پایان دهند و به روند گفتگوهای صلح یکجا شوند. گروه طالبان همواره به صدای صلح خواهی حکومت افغانستان پاسخ رد داده و بر حملات شان در کشور افزوده اند. هم اکنون در شماری از ولایت های کشور نبردهای سنگینی میان نیروهای امنیتی و هراس افگنان جریان دارد. محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور در پیام تبریکی به مناسبت عید سعید قربان تلاش های نظامیان کشور را در راستای تامین امنیت ستودنی بیان کرد و گفت که مردم و حکومت افغانستان در کنار آنها قرار دارند.

رییس جمهور غنی با تاکید برمبارزه برحق نظامیان کشور در برابر هراس افگنان از گروه طالبان خواست که به روند گفتگوهای صلح یکجا شوند.