ریاست جمهوری بر آوردن اصلاحات در ارگانهای دولتی تاکید می کند. محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور می گوید با کسانی که در برابر اصلاحات و مبارزه با فساد اداری ایستاده شوند، برخورد جدی خواهد کرد. آقای غنی می افزاید که سپردن وظایف به افراد غیر مسلکی و قرار گرفتن این افراد در راس ارگانهای […]

ریاست جمهوری بر آوردن اصلاحات در ارگانهای دولتی تاکید می کند. محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور می گوید با کسانی که در برابر اصلاحات و مبارزه با فساد اداری ایستاده شوند، برخورد جدی خواهد کرد.

آقای غنی می افزاید که سپردن وظایف به افراد غیر مسلکی و قرار گرفتن این افراد در راس ارگانهای امنیتی یکی از علت های افزایش ناامنی ها در کشور است. رییس جمهوری می گوید که بدون آوردن اصلاحات در ارگانهای دولتی، افغانستان نه در جنگ پیروز می شود و نه هم در کار تامین صلح. وی هشدار می دهد با کسانی که در برابر اصلاحات و مبارزه با فساد اداری قرار گیرند برخورد جدی خواهد کرد.

درحالی رییس جمهوری ضعف مدیریت مسوولان ارگانهای امنیتی را دلیل گسترش ناامنی ها در کشور می داند که پیش از این نمایندگان مردم نیز مسوولان ارگانهای امنیتی را به سهل انگاری و ضعف مدیریتی متهم کرده اند.