شماری از زخمی های رویداد روز چهارشنبه در غرب شهر کابل، از حکومت می خواهند که امنیت مردم را تامین کند. آنان می گویند که مخالفان مسلح به هیچ ارزشی باور ندارد و باید حکومت نسبت به هرزمان دیگر امنیت جان شهروندان را تامین کند. شام روز چهارشنبه حمله کننده ای انتحاری یک باشگاه ورزشی […]

شماری از زخمی های رویداد روز چهارشنبه در غرب شهر کابل، از حکومت می خواهند که امنیت مردم را تامین کند. آنان می گویند که مخالفان مسلح به هیچ ارزشی باور ندارد و باید حکومت نسبت به هرزمان دیگر امنیت جان شهروندان را تامین کند.

شام روز چهارشنبه حمله کننده ای انتحاری یک باشگاه ورزشی را در ساحه غرب شهر کابل هدف قرار داد. اندکی بعد که مردم برای انتقال اجساد شهدا جمع شدند، انتحاری دوم مواد همراه اش را در میان مردم و خبرنگاران که برای پوشش حمله اولی رفته بودند منفجر کرد. براساس آمار وزارت صحت عامه، درپی وقوع دو رویداد تروریستی به شمول خبرنگار و تصویر بردار طلوع نیوز حدود سی تن شهید شدند و نزدیک به صد تن دیگر زخم برداشته اند. اکثر زخمی های حمله های تروریستی روز چهارشنبه به شفاخانه استقلال منتقل شده اند. داکتران شفاخانه استقلال می گویند که بیست و پنج زخمی و چهارده شهید رویداد روز چهارشنبه به این شفاخانه منتقل شده است.

شماری از زخمی های رویداد تروریستی چهارشنبه از حکومت می خواهند که امنیت مردم را تامین کند. آنان می گویند که مخالفان مسلح به هیچ ارزشی باور ندارند و باید حکومت نسبت به هر زمان دیگر امنیت جان شهروندان را تامین کند.

نزدیکان قربانیان رویداد روز چهارشنبه حکومت را به بی برنامگی در کار تامین امنیت جان شهروندان کشور متهم می کنند. علی زاهدی یکی از بستگان قربانیان رویداد روز چهارشنبه می گوید که مخالفان مسلح از ضعف نیروهای امنیتی استفاده کرده و مردم عام را هدف قرار می دهند.

گروه تررویستی داعش مسوولیت حمله های پی هم روز چهارشنبه در ساحه غرب شهر کابل را به عهده گرفته است.