سازمان امور مهاجرین ملل متحد ضمن تاکید بر افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان گفته که شمار نیازمندان در این کشور به ۲۴٫۴  میلیون تن افزایش یافته است. این سازمان در تویترش نوشته: ″۲۴٫۴  میلیون تن در افغانستان با ناامنی شدید غذایی روبه‌رو هستند و به کمک و حمایت بشردوستانه نیاز دارند.″ به گفته این سازمان، […]

سازمان امور مهاجرین ملل متحد ضمن تاکید بر افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان گفته که شمار نیازمندان در این کشور به ۲۴٫۴  میلیون تن افزایش یافته است.

این سازمان در تویترش نوشته: ″۲۴٫۴  میلیون تن در افغانستان با ناامنی شدید غذایی روبه‌رو هستند و به کمک و حمایت بشردوستانه نیاز دارند.″ به گفته این سازمان، کمک‌‌های بشردوستانه یک راه حیاتی برای میلیون‌ها تن است اکنون زمان ایستادن در کنار آن‌ها فرا رسیده است. سازمان ملل پیش‌تر برای رسیدگی به بحران بشری افغانستان در سال ۲۰۲۲ خواستار ۴٫۴ میلیارد دالر شده بود؛ اما کشورهای کمک کننده در نشستی که اواخر هفته‌ی گذشته برگزار شد، دو ۲٫۴ میلیارد دالر کمک به افغانستان متعهد شدند. این کمک‌ها از طریق سازمان‌های بین‌المللی به مردم افغانستان توزیع خواهند شد.