رییس اجرایی حکومت با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد و مسوول دفتر مبارزه علیه تروریزم این سازمان دیدار کرده است. دفتر رسانه ای ریاست اجرایی با نشر خبرنامه‌ای گفته است که ولادیمیر ورونکوف معاون سرمنشی سازمان ملل متحد و مسوول دفتر مبارزه علیه تروریزم این سازمان در سفرش به کابل با داکتر عبدالله عبدالله، رییس […]

رییس اجرایی حکومت با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد و مسوول دفتر مبارزه علیه تروریزم این سازمان دیدار کرده است.

دفتر رسانه ای ریاست اجرایی با نشر خبرنامه‌ای گفته است که ولادیمیر ورونکوف معاون سرمنشی سازمان ملل متحد و مسوول دفتر مبارزه علیه تروریزم این سازمان در سفرش به کابل با داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت دیدار کرده است. در این دیدار رییس اجرایی از تلاش‌های این نهاد برای مبارزه با هراس ‌افگنی و حمایت از حکومت افغانستان قدردانی کرده است.

در همین حال، معاون سرمنشی سازمان ملل از حمایت همه جانبه سازمان ملل از دولت افغانستان در امر مباره با تروریزم اطمینان داده و وعده سپرده است که این سازمان آماده است مردم افغانستان را در بخش ارتقای ظرفیت برای مبارزه با هراس ‌افگنی و ردیابی منابع مالی هراس ‌افگنان و جلوگیری از آن کمک کند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مقام‌های آمریکایی و افغانستانی بارها گفته اند که تروریستان در خاک پاکستان پناهگاه‌های امن دارند و از آنجا تمویل و تجهیز می‌شوند.