رییس جمهوری کشور با بازرس ویژه آمریکا برای باز سازی افغانستان دیدار و گفتگو کرده است. در این دیدار سر مفتش ویژه آمریکا برای بازسازی افغانستان از نجات یک میلیارد دالر از دام مفسدین ظرف چند سال اخیر خبر داده است. بازرس ویژه آمریکا برای باز سازی افغانستان به رییس جمهور غنی وعده سپرده است […]

رییس جمهوری کشور با بازرس ویژه آمریکا برای باز سازی افغانستان دیدار و گفتگو کرده است. در این دیدار سر مفتش ویژه آمریکا برای بازسازی افغانستان از نجات یک میلیارد دالر از دام مفسدین ظرف چند سال اخیر خبر داده است. بازرس ویژه آمریکا برای باز سازی افغانستان به رییس جمهور غنی وعده سپرده است که در کار مبارزه با فساد اداری حکومت افغانستان را کمک خواهد کرد.

جان ساپکو سر مفتش ویژه آمریکا برای باز سازی افغانستان روز گذشته با محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور دیدار و گفتگو کرده است. در این دیدار سر مفتش ویژه آمریکا برای بازسازی افغانستان گفته است که ظرف سال‏های اخیر یک میلیارد دالر را از دام فساد پیشه‏گان نجات داده است.

در این دیدار رییس جمهور غنی با ستایش از همکاری بازرس ویژه آمریکا در کار جلوگیری از فساد اداری در اداره های حکومتی، یک بار دیگر بر مبارزه جدی علیه این پدیده تاکید کرده است.

در حالی رییس جمهور غنی بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید می کند که این پدیده در اداره های حکومتی به یک معضل جدی تبدیل شده است. آگاهان می گویند که اگر با فساد اداری مبارزه جدی نشود، حکومت به سمت بحران خواهد رفت.