اعضای مجلس سنا از عملکرد نیروهای مرزی کشور در برابر نظامیان پاکستانی ستایش می کنند. آنان از شهروندان کشور می خواهند که در کنار نظامیان خود در برابر پاکستان ایستادگی کنند. درگیری میان نیروهای مرزی افغانستان و نظامیان پاکستانی در مرز تورخم، با واکنش های متفاوتی روبرو شده است. مجلس سنا از عملکرد سربازان کشور […]

اعضای مجلس سنا از عملکرد نیروهای مرزی کشور در برابر نظامیان پاکستانی ستایش می کنند. آنان از شهروندان کشور می خواهند که در کنار نظامیان خود در برابر پاکستان ایستادگی کنند.

درگیری میان نیروهای مرزی افغانستان و نظامیان پاکستانی در مرز تورخم، با واکنش های متفاوتی روبرو شده است. مجلس سنا از عملکرد سربازان کشور در برابر نظامیان پاکستانی ستایش می کنند. فضل الهادی مسلمیار رییس مجلس سنا می گوید که این عملکرد نظامیان کشور یک دستاورد بزرگ برای افغانستان است و پاکستان باید بداند که پس از این نیروهای افغان می توانند از خاک شان دفاع کنند. رییس مجلس سنا از شهروندان کشور می خواهد که در کنار نظامیان خود علیه پاکستان ایستادگی کنند. آقای مسلمیار همچنان از حکومت می خواهد که نیروی بیشتری به مرز تورخم بفرستد.

این درگیری به دلیل رخ داده است که نظامیان پاکستان قصد داشتند در نقطه صفری مرز تورخم تاسسیات نظامی ایجاد کنند.