درپی عملیات تصفیوی مشترک نظامیان کشور در ولایت فراه تلفات سنگین بر هراس افگنان وارد شده است. سخنگوی پلیس فراه می گوید که، این عملیات در حومه های شهر فراه انجام شده است. به گفته وی درپی انجام این عملیات دوصد تن از هراس افگنان کشته و زخمی شده اند. در پی حملات هوایی ارتش، […]

درپی عملیات تصفیوی مشترک نظامیان کشور در ولایت فراه تلفات سنگین بر هراس افگنان وارد شده است. سخنگوی پلیس فراه می گوید که، این عملیات در حومه های شهر فراه انجام شده است. به گفته وی درپی انجام این عملیات دوصد تن از هراس افگنان کشته و زخمی شده اند.

در پی حملات هوایی ارتش، پلیس، امنیت ملی و قطعات خاص در حومه شهر فراه، بیش از یکصدو پنجاه تن از افراد وابسته به گروه طالبان به شمول چندین فرمانده کلیدی این گروه کشته شدند و بیش از پنجاه تن دیگر آنان زخم برداشته اند. محب‌الله محب، سخنگوی فرماندهی پلیس فراه می گوید که این عملیات که به پشتیبانی قوای هوایی حمایت قاطع همراه بود، در روستاهای “گنه کان” و “رج” در حومه شهر فراه انجام شده است.

سخنگوی پلیس فراه می گوید که بیشتر تلفات طالبان در پی حملات هوایی به این گروه وارد شده است. وی می گوید که این عملیات تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

وی همچنان می گوید که درپی انجام این عملیات مقداری زیادی سلاح و جنگ افزار طالبان و بیست عراده واسطه نقلیه این گروه تخریب شده است.

در همین حال، وزارت دفاع ملی ملی از کشته شدن ملا عبدالباری مشهور به ملا مشر والی نامنهاد طالبان برای ولایت فراه خبر داده است. در یک خبرنامه این وزارت آمده است که این فرمانده و عضو برجسته و کلیدی گروه طالبان همرا با دو هراس افگن دیگر شب گذشته در یک حمله هوایی در ولسوالی خاک‌سفید این ولایت کشته شده اند.