معاون دوم ریاست جمهوری می گوید که باشندگان کابل هنوزهم از ارایه خدمات شهری محروم اند. سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری به بازنگری تشکیلات شهرداری کابل تاکید می کند و می گوید که در جمع آوری عواید این اداره سیستم برقی ایجاد شود. سرپرست شهرداری کابل روز پنج شنبه با حضور سروردانش معاون دوم […]

معاون دوم ریاست جمهوری می گوید که باشندگان کابل هنوزهم از ارایه خدمات شهری محروم اند. سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری به بازنگری تشکیلات شهرداری کابل تاکید می کند و می گوید که در جمع آوری عواید این اداره سیستم برقی ایجاد شود.

سرپرست شهرداری کابل روز پنج شنبه با حضور سروردانش معاون دوم ریاست جمهوری شانزده پروژه سرکسازی در شهرکابل را با شرکت های ساختمانی امضا کرد. عبدالله حبیب زی سرپرست شهردار کابل می گوید که براساس این قرار داد ها بیش از دوصد وهشتاد کیلومتر جاده در پایتخت احداث خواهد شد.

در همین حال، محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری با تاکید بر ارایه خدمات شهری برای پایتخت نشینان می گوید که باشندگان کابل هنوزهم از ارایه خدمات معیاری شهری محروم اند.

معاون دوم ریاست جمهوری به بازنگری تشکیلات شهرداری کابل تاکید می کند و می افزاید که برای جمع آوری عواید این اداره سیستم برقی ایجاد شود. آقای دانش که با مافیای زمین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری کابل به باشندگان دو طرف جاده تهیه مسکن اطمینان می دهد که دربرابر تخریب خانه هایشان، چی قباله شرعی داشته باشد و یا نداشته باشد، برای شان خانه داده خواهد شد.

در این برنامه شهرداری کابل، برای نخستین بار خط- مترو در کابل نیز افتتاح شد. این خط از چهار راهی بره کی آغاز و تا سرای شمالی به طول چهار کیلو متر و عرض شصت متر ادامه دارد. مسوولان شهرداری کابل می گویند که دربخش هایی از کابل به طول یکصدو یازده کیلو متر خط متروبس احداث خواهد شد.