وزارت زراعت، آبیاری و مالداری اعلام کرده‌است که با طرزالعمل واضح که خلاف شریعت نباشد می‌‌تواند فعالیت‌های را برای زنان کشور نیز ایجاد کند. با رویکار آمدن حکومت سرپرست در کشور محدودیت‌ها زیادی علیه کار زنان و آموزش دختران وضع شد، وضع این محدودیت‌ها واکنش‌های داخلی و خارجی راه به‌ همراه داشت. عطاالله عمری سرپرست […]

وزارت زراعت، آبیاری و مالداری اعلام کرده‌است که با طرزالعمل واضح که خلاف شریعت نباشد می‌‌تواند فعالیت‌های را برای زنان کشور نیز ایجاد کند.

با رویکار آمدن حکومت سرپرست در کشور محدودیت‌ها زیادی علیه کار زنان و آموزش دختران وضع شد، وضع این محدودیت‌ها واکنش‌های داخلی و خارجی راه به‌ همراه داشت.

عطاالله عمری سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری گفته که با طرزالعمل واضح که خلاف شریعت نباشد، می‌توانند فعالیت‌های را برای زنان نیز ایجاد کند.

بر بنیاد خبرنامه این وزارت، آقای عمری این اظهارات را در دیدار با عبدالسلام احمدی رئیس مؤسسه اسلو و شماری از مسئولان این مؤسسه بیان کرده‌است.

در خبرنامه آمده که آقای عمری در این دیدار گفته که این وزارت با طرزالعمل‌های جامع به‌هدف اجرای برنامه‌ها، همکار مؤسسه‌های ملی و بین‌المللی است.

در همین حال، شماری از آگاهان اقتصادی می‌گویند که بدون حضور زنان در بخش‌هایی مختلف، کشور نمی‌تواند به پیش‌رفت و ترقی برسد.

از سوی هم، ذبیح‌‌الله مجاهد سخنگوی حکومت سرپرست می‌گوید که حقوق تمام شهروندان کشور به‌ویژه زنان در چهارچوب شریعت تأمین است و تلاش‌ها برای ایجاد زمینه‌های کاری برای زنان جریان دارد.

این در حالیست که حکومت سرپرست طی فرمانی کار زنان در اداره‌های خصوصی داخلی و خارجی را ممنوع اعلام کرده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv