هیاتی از مقام‌های ملکی و نظامی پاکستان به رهبری رییس سازمان استخباراتی این کشور به افغانستان سفر کرده و قرار است با مقام‌های حکومتی دیدار و گفتگو کند. منابع حکومتی به رسانه ها گفته اند که احتمال می‌رود دو طرف روی بهبود روابط و پایان تنش‌های سیاسی اخیر میان کابل و اسلام‌آباد بحث و رایزنی […]

هیاتی از مقام‌های ملکی و نظامی پاکستان به رهبری رییس سازمان استخباراتی این کشور به افغانستان سفر کرده و قرار است با مقام‌های حکومتی دیدار و گفتگو کند.

منابع حکومتی به رسانه ها گفته اند که احتمال می‌رود دو طرف روی بهبود روابط و پایان تنش‌های سیاسی اخیر میان کابل و اسلام‌آباد بحث و رایزنی کنند. در همین حال، کبیر حقمل، سخنگوی شورای امنیت ملی ریاست جمهوری در صفحه فیسبوک خود نوشته است که این مقام‌های پاکستانی با حمدالله محب دیدار کرده است. آقای حقمل نوشته که در این دیدار روی بهبود روابط کابل و اسلام‌آباد و ایجاد یک کمیته فنی برای حل مشکلات “افغانستان مارکیت” بحث کرده اند. سفر مقام‌های پاکستانی به افغانستان در حالی است که هفته گذشته وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد که سفیر این کشور در اسلام‌آباد از سوی سازمان استخباراتی آن کشور احضار شده است.