سلیم خان کندزی، والی ننگرهار از سمت خود استعفاد کرد. سلیم ‌خان کندزی والی ننگرهار روز یکشنبه در تالار مطبوعاتی ولایت ننگرهار حاضر شد و از کنار رفتن خود خبر داد. او دلیل استعفای خود را مشکلات شخصی عنوان کرد و افزود که از سوی کسی مجبور به استعفا نشده است. آقای کندزی می گوید […]

سلیم خان کندزی، والی ننگرهار از سمت خود استعفاد کرد. سلیم ‌خان کندزی والی ننگرهار روز یکشنبه در تالار مطبوعاتی ولایت ننگرهار حاضر شد و از کنار رفتن خود خبر داد. او دلیل استعفای خود را مشکلات شخصی عنوان کرد و افزود که از سوی کسی مجبور به استعفا نشده است.

آقای کندزی می گوید آن طوری که لازم بود حکومت مرکزی برای حل مشکلات مردم ننگرهار با وی همکاری نکرد و به صورت لازم در این راستا رسیدگی نیز نشد.

با آن که خبرنگاران در این نشست تلاش کردند تا جزییات استعفای والی را به دست بیاورند؛ اما آقای کندزی نخواست با رسانه‌ ها صحبت کند. حدود شانزده ماه پیش، سلیم‌ خان کندزی مسؤولیت ولایت ننگرهار را به دوش گرفت. او قبل از گماشته‌ شدن به این سمت، به حیث معین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری کار می‌ کرد. سلیم‌ خان کندزی اولین والی است که پس از به میان آمدن حکومت وحدت ملی استعفا می‌ دهد.