به اساس فیصله‌ی کابینه‌‍‌ی امارت اسلامی کمیسیون‌های انتخاباتی و وزارت‌های ″دولت در امور پارلمانی″ و″دولت در امور صلح″ لغو شده است. پس از لغو دو وزارت و کمیسیون‌های انتخاباتی، اکنون حکومت سرپرست امارت اسلامی می‌گوید که در صورت نیاز، در آینده این اداره‌ها را بازگشایی خواهد کرد. انعام‌الله سمنگانی، معاون سخن‌گوی امارت اسلامی می‌گوید که […]

به اساس فیصله‌ی کابینه‌‍‌ی امارت اسلامی کمیسیون‌های انتخاباتی و وزارت‌های ″دولت در امور پارلمانی″ و″دولت در امور صلح″ لغو شده است.

پس از لغو دو وزارت و کمیسیون‌های انتخاباتی، اکنون حکومت سرپرست امارت اسلامی می‌گوید که در صورت نیاز، در آینده این اداره‌ها را بازگشایی خواهد کرد. انعام‌الله سمنگانی، معاون سخن‌گوی امارت اسلامی می‌گوید که وزارت‌های دولت در امور پارلمانی و دولت در امور صلح و هم‌چنان کمیسیون‌های مستقل انتخابات و شکایات انتخاباتی چون در حال حاضر نیاز نبود، لغو شده‌ است. این در حالی‌است که در مورد سرنوشت صدها کارمند در این ادارات تا هنوز چیزی گفته نشده است. ذبیح‌الله مجاهد سخن‌گوی امارت اسلامی گفته که شورای ملی کشور به زودی به فعالیت خویش آغاز می‌کند. آقای مجاهد؛ درباره‌ی چگونگی فعالیت آن جزییات بیشتر نداده است.