شماری از اعضای مجلس سنا از عمل‎کرد جامعه جهانی به ویژه آمریکا در راستای عدم سرکوب گروه تروریستی داعش در کشور سخت انتقاد می‎کنند. سناتوران می گویند که آمریکا برای سرکوب تروریستان داعش در کشور بی توجهی می کند و این مساله نگران کننده است. حضور تروریستان داعش با توجه به پیشینه جنایاتی که در […]

شماری از اعضای مجلس سنا از عمل‎کرد جامعه جهانی به ویژه آمریکا در راستای عدم سرکوب گروه تروریستی داعش در کشور سخت انتقاد می‎کنند. سناتوران می گویند که آمریکا برای سرکوب تروریستان داعش در کشور بی توجهی می کند و این مساله نگران کننده است.

حضور تروریستان داعش با توجه به پیشینه جنایاتی که در عراق و سوریه انجام داده اند، شهروندان کشور را نگران کرده است. اعضای مجلس سنا از حضور تروریستان داعش در بخش هایی از کشور نگرانی می کنند. آنان از عمل‎کرد جامعه جهانی به ویژه آمریکا در راستای عدم سرکوب گروه تروریستی داعش سخت انتقاد می‎کنند. گل احمد اعظمی عضو مجلس سنا می گوید که آمریکا برای سرکوب تروریستان داعش در کشور بی توجهی می کند و این مساله نگران کننده است. این عضو مجلس سنا هشدار می‏دهد که اگر جلو نفوذ تروریستان داعش در کشور گرفته نشود، افغانستان به سوریه دوم مبدل خواهد شد.

درهمین حال، فضل الهادی مسلمیار رییس مجلس سنا از آمریکا می خواهد که مراکز تروریستان داعش را در ولایت ننگرهار نابود کند.

درحالی سناتوران از نفوذ افراد گروه تروریستی داعش در بخش های از کشور نگرانی می کنند که روز شنبه مسوولان محلی ولایت ننگرهار از راه اندازی عملیات وسیع به هدف نابودی تروریستان داعش در بخش هایی این ولایت خبر دادند.