شماری از اعضای مجلس سنا با محکوم کردن حمله موتر بمب در مربوطات حوزه نهم شهر کابل می گویند که شماری از افراد در داخل نظام با تروریستان همکاری می کنند و این مساله سبب شده است که تروریستان  موفق به حملات مرگبار تروریستی در پایتخت شوند. شهر کابل شام روز دوشنبه گواه حمله مرگبار […]

شماری از اعضای مجلس سنا با محکوم کردن حمله موتر بمب در مربوطات حوزه نهم شهر کابل می گویند که شماری از افراد در داخل نظام با تروریستان همکاری می کنند و این مساله سبب شده است که تروریستان  موفق به حملات مرگبار تروریستی در پایتخت شوند.

شهر کابل شام روز دوشنبه گواه حمله مرگبار تروریستی بود. این حمله ترویستی که با استفاده از موتر بمب انجام شده است، درپی وقوع آن نزدیک به ده تن شهید و بیش از صد تن دیگر به شمول زنان و کودکان زخمی شده اند. مسولیت این رویداد تروریستی را گروه طالبان به دوش گرفته است.

محمد علم ایزدیار، معاون مجلس سنا می گوید که شماری از حلقات در داخل نظام با تروریستان همکاری می کنند و این مساله سبب شده است که تروریستان  موفق به انجام حملات مرگبار تروریستی در پایتخت شوند.

شمار دیگری از اعضای مجلس سنا با تاکید بر تامین صلح در کشور و با اشاره به پیشبرد روند گفتگوهای صلح می گویند که حکومت باید با اعمال فشارهای نظامی در میدان های نبرد علیه افراد وابسته به گروه طالبان، آنان را وادار به صلح کند.