اعضای مجلس سنا بر تغییر راهبرد جنگی آمریکا در کشور تاکید می کنند. سناتوران می گویند که راهبرد کنونی آمریکا در جنگ افغانستان ناکام مانده است. این نخستین بار نیست که آمریکا در کار مبارزه با تروریزم در افغانستان به نداشتن صداقت متهم می شود. پیش از این اعضای مجلس نمایندگان آمریکا را متهم کرده […]

اعضای مجلس سنا بر تغییر راهبرد جنگی آمریکا در کشور تاکید می کنند. سناتوران می گویند که راهبرد کنونی آمریکا در جنگ افغانستان ناکام مانده است.

این نخستین بار نیست که آمریکا در کار مبارزه با تروریزم در افغانستان به نداشتن صداقت متهم می شود. پیش از این اعضای مجلس نمایندگان آمریکا را متهم کرده اند که در راستای تامین صلح و بر قراری امنیت در این کشور صادق نیست. حالا شماری از اعضای مجلس سنا نیز آمریکا را متهم می کنند که در کار تامین صلح و سرکوب تروریستان در افغانستان صادق نیست. فوزیه سادات عضو مجلس سنا می گوید که راهبرد جنگی آمریکا در افغانستان باید تغییر کند؛ زیرا این راهبرد ناکام مانده است.

در همین حال، فضل الهادی مسلمیار رییس مجلس سنا از عملکرد آمریکا در امر مبارزه با هراس افگنان در کشور انتقاد می کند. آقای مسلمیار از آمریکا می خواهد که در راستای مباره با تروریزم و تامین صلح در افغانستان به تعهداتش عمل کند.

سناتوران درحالی از ناکامی راهبرد جنگی آمریکا در در کشور انتقاد می کنند که قرار است آمریکا سه تا پنج هزار سرباز تازه نفس برای مبارزه با هراس افگنی به افغانستان اعزام کند.