وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی برای پاسخگویی به پرسش سناتوران در مورد وضعیت امنیتی کشور، به نشست این مجلس حاضر نشدند. افزایش ناامنی ها و تلفات نیروهای امنیتی کشور سبب شده است که اعضای مجلس سنا وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی از بهر پاسخگوی به […]

وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی برای پاسخگویی به پرسش سناتوران در مورد وضعیت امنیتی کشور، به نشست این مجلس حاضر نشدند.

افزایش ناامنی ها و تلفات نیروهای امنیتی کشور سبب شده است که اعضای مجلس سنا وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی از بهر پاسخگوی به نشست روز سه شنبه این مجلس استجواب کنند، اما مسوولان ارگانهای در نشست روز سه شنبه مجلس سنا حضور نیافتند.

وضعیت امنیتی با گذشت هر روز در کشور بدتر می شود. شمار از اعضای مجلس سنا می گویند که مسوولان ارگان های امنیتی در کار تامین امنیت کشور ناتوان استند. گلالی اکبری عضو مجلس سنا می گوید که این مساله سبب شده است که تلفات نیروهای امنیتی کشور در میدان های نبرد افزایش پیدا کند.

سرانجام اعضای مجلس سنا تصمیم گرفتند که روز یکشنبه هفته آینده وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی را به مجلس سنا دعود کنند. دیده شود که مسوولان ارگان های امنیتی در این نشست حضور خواهند یاف یا خیر.

این بار نخست نیست که مسوولان ارگانهای امنیتی از بهر پاسخگوی به پرسش های سناتوران در مورد وضعیت امنیتی کشور به نشست این مجلس حاضر نمی شوند، در چهار ماه گذشته این چندمین بار است که مسوولان ارگان های امنیتی به نشست سنا حضور پیدا نمی کنند.