مدیریت مبارزه علیه مواد مخدر ولایت زابل سه تُن مواد مخدر را که طی یک سال گذشته کشف و ضبط کرده بود، آتش زده است. این مقدار مواد مخدر که شامل تریاک، هیرویین، شراب و چرس است در شهر قلات مرکز ولایت زابل با حضور مقام های محلی و مردم به آتش کشیده شده است. […]

مدیریت مبارزه علیه مواد مخدر ولایت زابل سه تُن مواد مخدر را که طی یک سال گذشته کشف و ضبط کرده بود، آتش زده است.

این مقدار مواد مخدر که شامل تریاک، هیرویین، شراب و چرس است در شهر قلات مرکز ولایت زابل با حضور مقام های محلی و مردم به آتش کشیده شده است. سردار محمد هوتک مدیر مبارزه علیه مواد مخدر فرماندهی پلیس زابل می گوید که با همکاری مردم محل توانسته اند که در کار مبارزه علیه مواد مخدر موفق شوند. وی می افزاید این مقدار مواد مخدر از نزد قاچاقبران کشف و ضبط شده است که می خواستند این مواد را از مناطق مرکزی به ولایت های کندهار و هلمند قاچاق کنند.

به گفته آقای هوتک، به اتهام قاچاق این مقدار مواد مخدر، هفتاد و هفت قاچاقبر بازداشت شده اند و بیست و هفت عراده واسطه نیز به دست نیروهای پلیس افتاده است. در همین حال، خیال محمد حسینی والی زابل از دستاورهای پلیس این ولایت در راستای کشف و ضبط مواد مخدر ستایش می کند. این مقدار مواد مخدر در ولایت زابل در حالی به آتش کشیده شده است که شماری معتادان در این ولایت با گذشت هر روز افزایش پیدا می کند و جرم های جنایی نیز روز به افزایش است.