دسته‌های انتخاباتی “ثبات و همگرایی”، “امنیت و عدالت” و “صلح و عدالت اسلامی” با درج درخواست رسمی در دادستانی کل کشور خواهان سلب صلاحیت حنیف دانشیار عضو کمیسیون انتخابات به اتهام جعل اسناد شدند. اعضای ارشد این دسته‌های انتخاباتی با درج یک درخواست مشترک در دادستانی کل کشور خواهان سلب صلاحیت حنیف دانش‌یار عضو کمیسیون […]

دسته‌های انتخاباتی “ثبات و همگرایی”، “امنیت و عدالت” و “صلح و عدالت اسلامی” با درج درخواست رسمی در دادستانی کل کشور خواهان سلب صلاحیت حنیف دانشیار عضو کمیسیون انتخابات به اتهام جعل اسناد شدند.

اعضای ارشد این دسته‌های انتخاباتی با درج یک درخواست مشترک در دادستانی کل کشور خواهان سلب صلاحیت حنیف دانش‌یار عضو کمیسیون انتخابات شدند. نور الرحمان اخلاقی عضو ارشد تیم ثبات و همگرایی با خوانش این درخواست به خبرنگاران گفت که حنیف دانشیار عضو کمیسیون انتخابات بدون تکمیل سن سی و پنج سال به کمیسیون انتخابات راه یافته است.

او افزود که دانشیار برای کسب عضویت کمیسیون اسناد تحصیلی و تابعیت خود را در ارتباط به سن‌اش جعل کرده است. به گفته او، همچنان بر اساس مواد قانون، جعل و تزویر اسناد خلاف ماده شانزده قانون انتخابات و متن تالیف کمیشنران دانسته شده است.

شماری از اعضای ارشد این دسته های انتخاباتی می گویند که فعالیت حنیف دانشیار کارهای کمیسیون انتخابات را زیر سوال برده است. آنان از دادستانی کل خواستند که وی را مورد پیگرد قرار دهد.

درخواست سلب صلاحیت حنیف دانشیار عضو کمیسیون انتخابات در حالی مطرح می‌شود که بر اساس یک گزارش تحقیقی روزنامه اطلاعات روز، شناسنامه و اسناد تحصیلی‌ آقای دانشیار عضو کمیسیون در مواردی با یکدیگر همخوانی ندارد.