شاهراه کندز- تخار پس از شش روز عملیات نظامیان کشور عصر دیروز به روی مسافران گشوده شد. مسوولان محلی ولایت کندز می گویند که پاسگاه های امنیتی در این شاهراه دوباره افراز شده است و نظامیان کافی در این مسیر جابه جا شده اند. مسوولان محلی کندز به رسانه ها گفته اند که، نظامیان کشور […]

شاهراه کندز- تخار پس از شش روز عملیات نظامیان کشور عصر دیروز به روی مسافران گشوده شد. مسوولان محلی ولایت کندز می گویند که پاسگاه های امنیتی در این شاهراه دوباره افراز شده است و نظامیان کافی در این مسیر جابه جا شده اند.

مسوولان محلی کندز به رسانه ها گفته اند که، نظامیان کشور از یک هفته به این سو به هدف باز کردن شاهراه کندز- تخار عملیات تصفیوی را راه اندازی کرده بودند که، در نتیجه عصر روز جمعه این شاهراه به روی ترافیک باز شد. محمد معصوم هاشمی آمر امنیت فرماندهی پلیس کندز گفته است که در مسیر این شاهراه پاسگاه ‌های امنیتی دوباره فعال شده است و در آن نیروهای امنیتی جا به جا شده ‌اند. آقای هاشمی به مردم اطمینان می دهد که می توانند با خیال آرام از این مسیر رفت و آمد کنند. این مسوول پلیس کندز می افزاید که، برای تأمین امنیت این شاهراه پلیس امن و نظم عامه و سربازان ارتش ملی مستقر شده اند.

در همین حال، باشندگان ولایت‌های تخار، بدخشان و کندز از باز شدن این شاهراه خرسند اند و از نظامیان کشور می خواهند که برای سرکوب افراد وابسته به گروه طالبان تلاش کنند و نگذارند این مسیر دوباره از اداره شان بیرون شود.