شماری از مسوولان شرکت های مسافربری، از کاهش مسافران شان نگرانی می کنند. آنان می گویند که افزایش دامنه ی گروگانگیری در بخش های از کشور به آنان زیان وارد کرده است. شماری از مسوولان شرکت های مسافربری، از کاهش مسافران شان نگرانی می کنند. آنان می گویند که افزایش دامنه های گروگان گیری در […]

شماری از مسوولان شرکت های مسافربری، از کاهش مسافران شان نگرانی می کنند. آنان می گویند که افزایش دامنه ی گروگانگیری در بخش های از کشور به آنان زیان وارد کرده است.

شماری از مسوولان شرکت های مسافربری، از کاهش مسافران شان نگرانی می کنند. آنان می گویند که افزایش دامنه های گروگان گیری در بخش های از کشوربه آنان زیان وارد کرده است. حمیدالله باقی یکی از صاحبان شرکت هار مسافربری می گوید که نبود امنیت و خرابی جاده ها چالش بزرگ فراراه آنان است. آقای باقی از حکومت می خواهد که در تامین امنیت شاهراه های کشور تلاش کند، تا مسافران بدون خطر بتوانند رفت و آمد کنند.

بااین حال شماری از اعضای مجلس نمایندگان نیز عملکرد گروه طالبان  درپیوند به گروگان گیری را ناتوانی آنان عنوان می کند آنان می گویند که حکومت در کار تأمین امنیت شاهراه ها ناکام مانده است.

این در حالیست که مسوولان شرکت های مسافربری از حکومت می خواهند که هرچه زود تر برای تامین امنیت شاهراه های کشور توجه کند.