وزیر ترانسپورت می ‌گوید که شصت و چهار کارمند این وزارت به اتهام فساد اداری به دادستانی کل معرفی شده‌ اند. محمد حمید طهماسی، وزیر ترانسپورت در یک نشست خبری در کابل، دستاوردهای سه ماه گذشته این وزارت را با رسانه‌ها شریک کرد. وزیر ترانسپورت می گوید که طی چندین ماه گذشته برنامه‌های گسترده اصلاحی […]

وزیر ترانسپورت می ‌گوید که شصت و چهار کارمند این وزارت به اتهام فساد اداری به دادستانی کل معرفی شده‌ اند.

محمد حمید طهماسی، وزیر ترانسپورت در یک نشست خبری در کابل، دستاوردهای سه ماه گذشته این وزارت را با رسانه‌ها شریک کرد. وزیر ترانسپورت می گوید که طی چندین ماه گذشته برنامه‌های گسترده اصلاحی و مبارزه با فساد در این وزارت روی دست گرفته شده است. به آقای طهماسی، با فساد پیشگان برخورد جدی صورت گرفته و شصت و چهار تن از کارمندان بلند رتبه این وزارت به دادستانی معرفی شده اند.

وزیر ترانسپورت می گوید که تشکیلات این وزارت به دلیل عدم پاسخگوی به نیازمندی‌های جدید کاملا بازنگری شده و بست‌های اضافی و غیر ضروری در تشکیلات جدید این وزارت حذف یا مدغم شده است. آقای طهماسی، تعدیل قانون ترانسپورت جاده را از دیگر دستاوردهای این وزارت در یک ربع گذشته می داند.

وی همچنان بلند رفتن بی پیشینه عواید در بخش ترانسپورت را از دیگر دستاوردهایش در یک ربع گذشته می داند و می گوید که عواید ملی در شعبات مرکزی و ولایتی این وزارت چهل و هشت درصد افزایش یافته است.

وزیر ترانسپورت همچنان می گوید که اقدامات اصلاحی به منظور افزایش عواید، مبارزه جدی با فساد مالی و اداری و ارتقای کیفیت خدمات ترانسپورتی در این وزارت به شدت جریان دارد و با فساد پیشگان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.