دوازدهم ربیع الاول میلاد پیامبر اسلام صلی الله و علیه و سلم از سوی شماری از استادان دانشگاه و جوانان طی همایشی در کابل بزرگداشت شد. دوازدهم ربیع الاول زاد روز پیامبر نور و رحمت که این روز همه ساله در سراسر جهان ازسوی مسلمانان گرامی داشت می‎شود. روز میلاد پیامبر اسلام از سوی شماری […]

دوازدهم ربیع الاول میلاد پیامبر اسلام صلی الله و علیه و سلم از سوی شماری از استادان دانشگاه و جوانان طی همایشی در کابل بزرگداشت شد.

دوازدهم ربیع الاول زاد روز پیامبر نور و رحمت که این روز همه ساله در سراسر جهان ازسوی مسلمانان گرامی داشت می‎شود. روز میلاد پیامبر اسلام از سوی شماری از استادان دانشگاه و جوانان طی همایشی در کابل گرامیداشت گردید. سخنرانان این همایشی با تاکید بر وحدت و همدلی میان تمام مسلمانان جهان، تروریزم را چالش جدی فرا راه مسلمانان جهان بیان کردند.

عبدالواجد مدنی استاد دانشگاه گفت که اگر جهان به ویژه دنیای اسلام با تروریزم مبارزه مشترک نکنند، کشور های اسلامی با مشکل مواجه خواهد شد. این استاد دانشگاه افزود که گروه های تروریستی با استفاده از نام دین دست به کشتار مسلمانان می‎زنند و این کار شان خلاف اموزه های اسلامی است.

پیامبر اسلام چنان شخصیت بزرگی دارد که حتی بسیاری از دانشمندان غیر مسلمان در وصف او زبان گشوده اند.