شماری از وکلای شورای ولایتی، شورای زنان، فعالان مدنی و دانشجویان ولایت دایکندی می گویند که فساد اداری در این ولایت بیداد می کند. آنان تاکید می کنند که موجودیت معصومه مرادی به حیث والی دراین ولایت باعث گسترش ناامنی و تنش های سیاسی شده است. با آن که حکومت وحدت ملی با شعار از […]

شماری از وکلای شورای ولایتی، شورای زنان، فعالان مدنی و دانشجویان ولایت دایکندی می گویند که فساد اداری در این ولایت بیداد می کند. آنان تاکید می کنند که موجودیت معصومه مرادی به حیث والی دراین ولایت باعث گسترش ناامنی و تنش های سیاسی شده است.

با آن که حکومت وحدت ملی با شعار از بین بردن فساد اداری تشکل شده است، اما شماری از اعضای شورای ولایتی، شورای زنان، فعالان مدنی و دانشجویان ولایت دایکندی دریک نشست خبری در کابل از موجودیت فساد اداری در ادارت محلی این ولایت سخت انتقاد می کنند و خواهان برکناری والی هستند.

معصومه محمدی عضو شورای ولایتی وضیعت امنیتی را در ولایت دایکندی چالش برانگیز می داند و می گوید که شماری از زورگویان و اطرافیان والی ولایت دایکندی از امکانات دولتی جهت سرکوب مردم عام استفاده سو می کنند.

این درحالیست که پیش از این نیز شماری از باشندگان دایکندی والی این ولایت را به فساد اداری متهم کرده اند؛ اما این گفته ها همواره از سوی والی رد شده است.