مسوولان محلی ولایت کاپیسا، می‌گویند که در نتیجه‌ی برخورد گلوله‌ی هاوان بر یک مراسم عروسی در ولسوالی تگاب این ولایت، هفت نفر به شهادت رسیدند و چهارتن دیگر زخم برداشته‌اند. شایق شورش، سخنگوی فرماندهی پولیس کاپیسا، می‌گوید که این رویداد، حوالی ساعت ۰۶:۳۰ شنبه‌شب هشتم جوزا در مربوطات منطقه‌ی انارجوی ولسوالی تگاب رخ داده است. […]

مسوولان محلی ولایت کاپیسا، می‌گویند که در نتیجه‌ی برخورد گلوله‌ی هاوان بر یک مراسم عروسی در ولسوالی تگاب این ولایت، هفت نفر به شهادت رسیدند و چهارتن دیگر زخم برداشته‌اند.

شایق شورش، سخنگوی فرماندهی پولیس کاپیسا، می‌گوید که این رویداد، حوالی ساعت ۰۶:۳۰ شنبه‌شب هشتم جوزا در مربوطات منطقه‌ی انارجوی ولسوالی تگاب رخ داده است.

سخنگوی فرماندهی پولیس کاپیسا، می افزاید که این گلوله هاوان از سوی طالبان هنگام شلیک شده است که این گروه با نیروهای امنیتی درگیری داشته است. بر اساس گفته های سخنگوی فرماندهی پولیس کاپیسا، اکثر قربانیان این رویداد، کودکان هستند.

ولایت کاپیسا در شمال کشور موقعیت دارد و یکی از ولایت‌های نسبتا نا امن به شمار می‌رود. ولسوالی تگاب این ولایت، هرزگاهی شاهد درگیری میان نیروهای امنیتی و جنگ‌جویان طالب است.