در پی برخورد موتر حامل رییس، استادان و دانشجویان دانشگاه البیرونی با ماین چهار تن از استادان و دانشجویان این دانشگاه به شهادت رسیدند و یازده تن دیگر زخم برداشته اند. وزارت امور داخله می گوید که این رویداد پس از چاشت روز شنبه هشتم جوزا در ساحه رباط شهر چاریکار زمانی که رخ داد […]

در پی برخورد موتر حامل رییس، استادان و دانشجویان دانشگاه البیرونی با ماین چهار تن از استادان و دانشجویان این دانشگاه به شهادت رسیدند و یازده تن دیگر زخم برداشته اند.

وزارت امور داخله می گوید که این رویداد پس از چاشت روز شنبه هشتم جوزا در ساحه رباط شهر چاریکار زمانی که رخ داد که موتر حامل استادان و دانشجویان از این ساحه عبور می کرد. طارق آرین سخنگوی این وزارت گفته که تمام شهدا و زخمیان این رویداد استادان و دانشجویان دانشگاه البیرونی اند. در ماه گذشته نیز یک موتر مسافربری در ساحه«پل‌متک» ولسوالی جبل‌السراج این ولایت با ماین کنار جاده برخورد که در پی آن سه غیر نظامی به شهادت رسیدند و نه تن دیگر به شمول زنان زخم برداشتند. مسوولیت حمله برموتر حامل استادان و دانشجویان دانشگاه البیرونی را تا اکنون فرد یا گروهی بر عهده نگرفته است.