شهردار امارت اسلامی در کابل روز 〈چهارشنبه، ۲۰ دلو〉 طی نشست خبری در کابل دستآوردهای چند ماه اخیر خود را با رسانه‌ها به اشتراک گذاشت. در این نشست خبری عبدالرشید بلوچ سرپرست شهرداری کابل می‌گوید که این اداره به منظور رفع مشکلات شهری به طور شبانه روزی فعالیت دارد. وی از افزایش عواید شهر داری […]

شهردار امارت اسلامی در کابل روز 〈چهارشنبه، ۲۰ دلو〉 طی نشست خبری در کابل دستآوردهای چند ماه اخیر خود را با رسانه‌ها به اشتراک گذاشت.

در این نشست خبری عبدالرشید بلوچ سرپرست شهرداری کابل می‌گوید که این اداره به منظور رفع مشکلات شهری به طور شبانه روزی فعالیت دارد. وی از افزایش عواید شهر داری کابل نیز خبر داده است.سرپرست شهرداری کابل، می‌گوید که به منظور آزادسازی ساحات سبز به گونه‌ی عملی کارهای شان را آغاز کرداند و هم‌چنان به منظور جلوگیری از ازدحام جاده‌ها نیز برنامه‌های عملی روی دست گرفته شده است. هم‌چنان نعمت‌الله بارکزی سخن‌گوی این اداره افزوده است که کارمندان زن شهرداری کابل با در نظر داشت چهارچوب اسلامی دوباره به فعالیت‌های خود آغاز خواهند کرد. سرپرست شهرداری کابل می‌گوید که به منظور سرسبزی، در بهار سال آینده خورشیدی ۱۲۰ هزار اصله نهال نیز غرس خواهد شد.