شهرک رهایشی امارات با حضور رییس جمهورغنی در کابل افتتاح شد. رییس جمهورغنی از کمک کشور امارات متحد عربی ستایش می کند و می گوید که مردم افغانستان خواهان همکاری های بیشتر امارات متحد عربی استند. رییس جمهورغنی طی مراسمی شهرک رهایشی امارات را رسما افتتاح کرد. این شهرک بزرگ ترین پروژه رهایشی در کشور […]

شهرک رهایشی امارات با حضور رییس جمهورغنی در کابل افتتاح شد. رییس جمهورغنی از کمک کشور امارات متحد عربی ستایش می کند و می گوید که مردم افغانستان خواهان همکاری های بیشتر امارات متحد عربی استند.

رییس جمهورغنی طی مراسمی شهرک رهایشی امارات را رسما افتتاح کرد. این شهرک بزرگ ترین پروژه رهایشی در کشور است. رییس جمهورغنی در مراسم افتتاح این شهرک، از کمک های امارات متحد عربی ستایش کرد و گفت که مردم افغانستان خواهان همکاری های بیشتر امارات متحد عربی استند.

شهرک رهایشی امارات در دوصدو شصت و نه جریب زمین اعمار شده است و دارای یکصدو یازده بلاک و سه هزار و سه صدو سی اپارتمان است. هزینه مالی این شهرک یکصدو هفتاد و نه میلیون دالر گفته شده است.

در مراسم افتتاح شهرک رهایشی امارات مقام های این کشور بر ادامه همکاری کشورشان با افغانستان تاکید کردند. کار این پروژه در سال سیزده نود و دو آغاز شده بود و ساخت این شهرک پنج سال به طول انجامید.