شورای مجاهدین ولایت پنجشیر امروز(جمعه ۲۸ عقرب/آبان) اعلام موجودیت کرد. مسوولان این شورا هدف از تأسیس آن را مبارزه با تبعیض، همکاری با نظامیان کشور و همبستکی مجاهدین پیشین عنوان می کنند. در این شورای مجاهدین پیشین گردهم آمده اند و می گویند که هدف مشترک دارند و برای به دست آوردن این هدف کار […]

شورای مجاهدین ولایت پنجشیر امروز(جمعه ۲۸ عقرب/آبان) اعلام موجودیت کرد. مسوولان این شورا هدف از تأسیس آن را مبارزه با تبعیض، همکاری با نظامیان کشور و همبستکی مجاهدین پیشین عنوان می کنند. در این شورای مجاهدین پیشین گردهم آمده اند و می گویند که هدف مشترک دارند و برای به دست آوردن این هدف کار خواهند کرد. مبارزه علیه تبعیض و همکاری با نظامیان کشور در ضرورت از عمده ترین هدف های این شورا گفته می شود.

در این همایش بر برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان و شورا های ولسوالی تأکید صورت گرفت؛ چیزی که می تواند زمینه را برای برگزار لوی جرگه قانون اساسی فراهم کند. در این لوی جرگه در باره تغییر نظام سیاسی تصمیم گرفته خواهد شد.

سخنرانان در این همایش همچنان بر توزیع شناسنامه های الکترونیک تأکید می کنند و می گویند که با توزیع شدن این شناسنامه ها میزان شفافیت در انتخابات افزایش خواهد یافت.