شماری از باشندگان ولایت زابل از بی کیفیت بودن و بلند بودن قیمت خدمات مخابراتی در این ولایت شکایت می کنند. در حالی که در دیگر بخش های کشور خدمات تلفن همراه و انترنت برای زندگی مردم سهولت های را ایجاد کرده است، اما شماری از باشندگان ولایت زابل از بی کفیت بودن و محدود […]

شماری از باشندگان ولایت زابل از بی کیفیت بودن و بلند بودن قیمت خدمات مخابراتی در این ولایت شکایت می کنند.

در حالی که در دیگر بخش های کشور خدمات تلفن همراه و انترنت برای زندگی مردم سهولت های را ایجاد کرده است، اما شماری از باشندگان ولایت زابل از بی کفیت بودن و محدود شدن خدمات تلفن همراه و انترنت در این ولایت شکایت می کنند. آنان می گویند که در بسیاری از مناطق این ولایت آنتن های مخابراتی نیست و مردم از خدمات تلفن و انترنت محروم اند. به گفته آنان، در برخی از مناطق ک تلفن کار می کند، در جریان صحبت کردن نیز مشکلات به وجود میاید. آنان همچنان از حکومت مرکزی می خواهند که به مشکل شان رسیدگی کند.

در همن حال، نور محمد نور رییس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت زابل این مشکل را تایید می کند و می گوید که مشکل بی کیفیت بودن خدمات مخابراتی در این ولایت را با حکومت مرکزی شریک می کند.

باشندگان ولایت زابل در حالی از خدمات تلفن و انترنت شکایت می کنند که هم اکنون در شماری از ولسوالی های این ولایت اآنتن های شبکه های مخابراتی موجود نیست و  باشندگان این ولسوالی ها از خدمات تلفن و انترنت محروم اند.