همزمان با فرا رسیدن عید سعید اضحی، نرخ مواد اولیه و میوه های عیدی در پایتخت افزایش یافته است. باشندگان کابل می گویند که بی توجهی حکومت سبب شده تا بهای مواد خوراکی در بازارهای پایتخت افزایش یابد. با نزدیک شدن عید سعید قربان میوه های خشک و مواد خوراکی در گوشه و کنار شهر […]

همزمان با فرا رسیدن عید سعید اضحی، نرخ مواد اولیه و میوه های عیدی در پایتخت افزایش یافته است. باشندگان کابل می گویند که بی توجهی حکومت سبب شده تا بهای مواد خوراکی در بازارهای پایتخت افزایش یابد.

با نزدیک شدن عید سعید قربان میوه های خشک و مواد خوراکی در گوشه و کنار شهر بیشتر شده است؛ اما خریداران شکایت دارند که قیمت این مواد ها افزایش یافته است. به گفته باشندگان کابل، کم توجهی حکومت و شهر داری در کار نظارت از بازار سبب شده است تا بهای مواد خوراکی و میوه خشک در ایام عید افزایش یابد.

با این حال شماری از دکان داران و فروشندگان پایتخت، تاجران و عمده فروشان را مسوول افزایش نرخ مواد خوراکی و میوه خشک در مناسبت های خاص از جمله روز های عید می دانند.

شکایت شهروندان از افزایش قیمت مواد خوراکی و میوه خشک در ایام عید در بازار های کشور موضوع تازه نیست، همه ساله با نزدیک شدن ایام عید بهای مواد خوارکی در کشور افزایش می یابد و شهروندان را با مشکلات زیادی رو برو می کند.