شماری از جوانان حکومت وحدت ملی را متهم به بی برنامه گی درقبال جوانان می کنند و می گویند که سران حکومت وحدت ملی آنچه را که در جریان پیکارهای انتخاباتی شان به جوانان وعده کرده بودند، عملی نکرده اند. شماری از نهادهای مدنی با راه اندازی همایشی در کابل، از روز جهانی جوانان بزرگداشت […]

شماری از جوانان حکومت وحدت ملی را متهم به بی برنامه گی درقبال جوانان می کنند و می گویند که سران حکومت وحدت ملی آنچه را که در جریان پیکارهای انتخاباتی شان به جوانان وعده کرده بودند، عملی نکرده اند.

شماری از نهادهای مدنی با راه اندازی همایشی در کابل، از روز جهانی جوانان بزرگداشت کردند. در این همایش شماری از مقام های حکومتی و استادان دانشگاه ها حضور داشتند. خلیل الله سنگر یک جوان می گوید که سران حکومت در قبال جوانان کشور بی توجه است. آقای سنگر می افزاید که سران حکومت وحدت ملی آنچه را در جریان پیکارهای انتخاباتی شان به جوانان وعده کرده بودند عملی نکرده اند. جوانان با تاکید بر این که در حال حاضر هفت میلیون جوان در کشور زیر فقر زندگی می کنند، از حکومت می خواهند که در راستای حل مشکل جوانان تلاش کند.

این جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ را نیز متهم می کنند که از روز جهانی جوانان بزرگداشت نمی کند و این خود بی تفاوتی در برابر حق جوانان است.