معاون ارشد وزارت امور داخله شماری از مقام های حکومتی را متهم می کند که در کار گماشتن افراد در ارگانهای امنیتی به ویژه این وزارت مداخله می کنند. وی هشدار می دهد تا زمانی که مقام های حکومتی از مداخله در امور این وزارت دست بر ندارند، وضعیت امنیتی بهبود نمی یابد. مجلس سنا […]

معاون ارشد وزارت امور داخله شماری از مقام های حکومتی را متهم می کند که در کار گماشتن افراد در ارگانهای امنیتی به ویژه این وزارت مداخله می کنند. وی هشدار می دهد تا زمانی که مقام های حکومتی از مداخله در امور این وزارت دست بر ندارند، وضعیت امنیتی بهبود نمی یابد.

مجلس سنا روز (سه شنبه ۱۸جوزا/خرداد) مسوولان وزارت امور داخله را جهت پاسخ گویی به نشست عمومی فرا خواند. عبدالرحمان رحمان معاون ارشد وزارت امور داخله در نشست عمومی مجلس سنا حاضر شد و به پرسش سناتوران پاسخ گفت.

آقای رحمان می گوید که شماری از مقام های بلند پایه‎ای حکومتی در گماشتن افراد در ارگانهای امنیتی به ویژه این وزارت مداخله می کنند. معاون وزارت امور داخله هشدار می دهد تا زمانی که مقام های حکومتی از مداخله در امور این وزارت دست بر ندارند، وضعیت امنیتی بهبود نمی یابد.

در همین حال شماری از اعضای مجلس سنا نبود هماهنگی میان نظامیان کشور را یکی از عوامل عمده افزایش نا امنی در بخش هایی از کشور می دانند. این نمایندگان از مقام های امنیتی می خواهند که در جنگ با هراس افگنی هماهنگی بیشتر کنند.

معین ارشد وزارت امور داخله می گوید که افراد وابسته به گروه طالبان تلاش دارند تا شاهراه های بزرگ کشور را نا امن کنند و رفت و آمد در این شاهراه ها را متوقف سازند.