شماری از فعالان مدنی امروز به زخمیان رویداد های تروریستی در کابل خون اهدا کردند. آنان با محکوم کردن این رویدادها، آن را کار استخبارات پاکستان و طالبان می دانند. از روز جمعه به این سو کابل شاهد چندین حمله تروریستی بوده است.از آن جمله انفجار در شاه شهید شهر کابل بی سابقه گفته شده […]

شماری از فعالان مدنی امروز به زخمیان رویداد های تروریستی در کابل خون اهدا کردند. آنان با محکوم کردن این رویدادها، آن را کار استخبارات پاکستان و طالبان می دانند.

از روز جمعه به این سو کابل شاهد چندین حمله تروریستی بوده است.از آن جمله انفجار در شاه شهید شهر کابل بی سابقه گفته شده است.گفته می شود که زخمی های رویداد های اخیر به بیش از چهار صد تن رسیده است. شهریان کابل با گرد همایی های به زخمی های رویداد های اخیر خون اهدا کردند. آنان از همه شهروندان کشور می خواهند که برای همدردی باید به مراکز صحی رفته و به زخمی ها خون اهدا کنند.

شماری از اعضای نهاد خدمت گزاران کابل حملات اخیر در کابل را کاری پاکستان می دانند.بشیر احمد بیژن عضو این نهاد می گوید که پاکستان منافع خود را در نا آرامی افغانستان می بیند.آقای بیژن، شهروندان کشور را به برادری دعوت می کند و می افزاید که یک پارچه گی باشنده های کشور می تواند دسیسه های کشورهای دشمن را حنثا سازد.

در حالی نهاد های غیر دولتی حملات اخیر در کابل را کار پاکستان می دانند که روز گذشته مشاور امنیت ملی از وجود مکان امن گروه های تروریستی به ویژه طالبان در شهرهای مختلف پاکستان انتقاد کرده است.