صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور بر تامین عدالت اجتماعی در کشور تاکید کرد. رییس جمعیت اسلامی گفت که تغییر نظام سیاسی و نظام انتخاباتی در برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه کمک می کند و این روند باید عملی شود. رییس جمعیت اسلامی هشدار داد که تبعات برگزاری انتخابات […]

صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور بر تامین عدالت اجتماعی در کشور تاکید کرد. رییس جمعیت اسلامی گفت که تغییر نظام سیاسی و نظام انتخاباتی در برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه کمک می کند و این روند باید عملی شود. رییس جمعیت اسلامی هشدار داد که تبعات برگزاری انتخابات پر از تقلب برای آینده های سیاسی کشور خطرناک خواهد بود.

صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور در هفتمین سالروز شهادت استاد شهید گفت که استاد برهان الدین ربانی رهبر جهاد و مقاومت و شهید صلح کشور طی نیم قرن مبارزه، از روش های مشروع و معقول کار گرفت و همیشه خواهان یکپارچگی و ثبات در افغانستان بود. به گفته رییس جمعیت اسلامی افغانستان، خواست شهدای مردم افغانستان به ویژه استاد شهید تامین عدالت اجتماعی است.

رییس جمعیت اسلامی با تاکید بر تغییر نظام سیاسی و نظام انتخاباتی به برگزاری انتخابات شفاف در کشور تاکید کرد و افزود که تغییر نظام سیاسی و توزیع افقی قدرت باعث تقویت پایه های مردم سالاری در کشور خواهد شد.

رییس جمعیت اسلامی همچنان هشدار داد که تبعات برگزاری انتخابات پر از تقلب برای آینده های سیاسی کشور خطرناک خواهد بود.

آقای ربانی با تاکید بر تامین صلح در کشور گفت که بدون خشکاندن ریشه های افراط گرایی که در بیرون از مرزهای کشور است، صلح در کشور تامین نخواهد شد. رییس جمعیت اسلامی اعتدال گرایی را خط اصلی و منش استاد شهید عنوان کرد و افزود که وحدت میان اقوام کشور از دیگر خواست های رهبر جهاد و مقاومت ملی مردم افغانستان بود و ما آنرا با تمام توان دنبال می کنیم.