صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور با رییس و اعضای کمیسیون ارزیابی همکاری های دولت ناروی با افغانستان دیدار کرد. وزیر امور خارجه کشور درین دیدار گفت: توظیف این کمیسیون نمایانگر توجه خاص کشور شاهی ناروی به روابط و همکاری های آن کشور با جمهوری اسلامی افغانستان است و دولت و مردم افغانستان همکاری […]

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور با رییس و اعضای کمیسیون ارزیابی همکاری های دولت ناروی با افغانستان دیدار کرد. وزیر امور خارجه کشور درین دیدار گفت: توظیف این کمیسیون نمایانگر توجه خاص کشور شاهی ناروی به روابط و همکاری های آن کشور با جمهوری اسلامی افغانستان است و دولت و مردم افغانستان همکاری های سخاوت مندانه ناروی طی چهارده سال اخیر را به دیده قدر نگریسته و به آن ارزش فراوان قایل اند.

صلاح الدین ربانی وزیر خارجه کشور از خلاصه نبودن همکاری های ناروی با افغانستان در چهارده سال اخیر سخن گفته افزود طی چندین دهه ناروی با همکاری های بشردوستانه اش در افغانستان نزد مردم این کشور جایگاه خاص دارد.

همچنان بورن توره گودل رییس کمیسیون ارزیابی همکاری های ناروی با افغانستان با ارایه معلومات در باره اهداف و برنامه کاری این کمیسیون گفت: گزارش مفصلی از چگونگی مؤثریت همکاری های ناروی برای افغانستان در بخش های ملکی و نظامی طی چهارده سال گذشته را با حکومت و پارلمان ناروی شریک خواهند ساخت. همچنان در این ملاقات در مورد اوضاع سیاسی و امنیتی کشور و تلاش های صلح حکومت جمهوری اسلامی افغانستان نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.