شماری از کارمندان وزارت امور خارجه از سوی صلاح الدین ربانی وزیر خارجه کشور تقدیر شدند. این کارمندان وزارت خارجه با توجه به برگزاری موفقانه نشست ریکا مورد تقدیر قرار گرفتند. برگزاری نشست های ریکا و سام برای دستگاه دیپلماسی افغانستان، موفقیت بزرگ به حساب می رود. این نشست ها که درآن ده ها کشور […]

شماری از کارمندان وزارت امور خارجه از سوی صلاح الدین ربانی وزیر خارجه کشور تقدیر شدند. این کارمندان وزارت خارجه با توجه به برگزاری موفقانه نشست ریکا مورد تقدیر قرار گرفتند.

برگزاری نشست های ریکا و سام برای دستگاه دیپلماسی افغانستان، موفقیت بزرگ به حساب می رود. این نشست ها که درآن ده ها کشور و سازمان بین المللی شرکت کردند، با نظم تر از نشست های بود که پیش از این در کابل برگزار شده است.

به همین دلیل شماری از کارمندان وزارت خارجه از سوی وزیر امور خارجه مورد تقدیر قرار گرفتند. صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور می گوید که مسوولیت وزارت خارجه تنها در راستای موفقانه برگزار شدن نسشت هایی نیست که در کابل برگزار می شود؛ بل این وزارت مسوولیت دارد برای تمامی نشست هایی که در ارتباط با افغانستان در بیرون از کشور برگزار می شود تلاش کند.

در همین حال وزیر امور خارجه کشور می افزاید که اداره های مسوول این وزارت باید در ارتباط به عملی شدن مفاد موافقت نامه های دو جانبه و چند جانبه باکشورهای مختلف توجه بیشتر کنند.

این در حالیست که قرار است سال آینده میلادی نشست سران کشورهای کمک کننده به افغانستان در بروکسل برگزار شود. وزیر امور خارجه کشور به کارمندان این وزارت دستور می دهد که برای موفقیت این نشست نیز تلاش کنند.