فرمانده پلیس بدخشان می گوید که طالبان از بهر مسدود شدن راه های اکمالاتی شان از سوی نظامیان کشور، شماری از باشندگان ولسوالی های درواز را در گروگان گرفته اند. به گفته فرمانده پلیس بدخشان، تلاش ها برای رهایی این غیرنظامیان ادامه دارد و هیأتی برای حل این مسأله به محل فرستاده شده است. نزدیک […]

فرمانده پلیس بدخشان می گوید که طالبان از بهر مسدود شدن راه های اکمالاتی شان از سوی نظامیان کشور، شماری از باشندگان ولسوالی های درواز را در گروگان گرفته اند. به گفته فرمانده پلیس بدخشان، تلاش ها برای رهایی این غیرنظامیان ادامه دارد و هیأتی برای حل این مسأله به محل فرستاده شده است.

نزدیک به یک هفته است که بیش از دوصد تن از باشندگان ولسوالی های درواز در مسیر راه در ولسوالی راغستان از سوی طالبان گروگان گرفته شده اند و تاکنون از سرنوشت آنان خبری نیست. غلام سخی غفوری فرمانده پلیس بدخشان با تایید این خبر می گوید که طالبان از بهر مسدود شدن راه های اکمالاتی شان از سوی نیروهای امنیتی، دست به این کار زده اند. به گفته فرمانده پلیس بدخشان، تلاش ها برای رهایی این افراد جریان دارد و هیأتی از مردم محل برای حل این مسأله فرستاده شده است.

در همین حال شماری از نمایندگان بدخشان در مجلس نمایندگان، مسدود شدن راه های اکمالاتی طالبان از سوی نیروهای امنیتی را یکی از دلایل این کار طالبان می دانند. امان الله پیمان نماینده مردم بدخشان در مجلس نمایندگان می گوید که مسدود شدن راه های اکمالاتی طالبان از سوی نیروهای امنیتی سبب تضعیف این گروه در راغستان شده است و به همین دلیل طالبان دست به گروگان گیری غیرنظامیان زده است.

این نماینده مردم بدخشان از تلاش های شماری از نمایندگان برای رهایی انی افراد خبر می دهد و می گوید که آنان به زودی رها خواهند شد.