لین که برق شهر جلال آباد را تأمین می کند، در پی درگیرها در ولایت لغمان قطع شده است. رییس برق ولایت ننگرهار می گوید که متنفذان محل برای وساطت نزد طالبان رفته اند که بگذارند لین برق دوباره وصل شود. این بار تروریستان شهر را جلال آباد را تاریک کردند. نبردها برای سرکوب تروریستان […]

لین که برق شهر جلال آباد را تأمین می کند، در پی درگیرها در ولایت لغمان قطع شده است. رییس برق ولایت ننگرهار می گوید که متنفذان محل برای وساطت نزد طالبان رفته اند که بگذارند لین برق دوباره وصل شود.

این بار تروریستان شهر را جلال آباد را تاریک کردند. نبردها برای سرکوب تروریستان در ولایت لغمان سبب شده است که لین تأمین کننده برق شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار قطع شود و این شهر نیز تاریک گردد. وحیدالله پوپلزی، رییس برق ننگرهار می گوید که جنگ در ولسوالی “بادپش” ولایت لغمان باعث قطع لین های برق نغلو که جلال آباد را روشن می کند، شده است. آقای پوپلزی، به رسانه ها گفته است که متنفذان را برای وساطت نزد تروریستان فرستاده است و در صورتی که اجازه دهند لین برق تا شام روز دوشنبه دوباره وصل خواهد شد. به گفته پوپلزی، گروه فنی آماده است که لین برق را دوباره وصل کند، اما هر باری که این تیم به محل می روند از سوی تروریستان هدف گلوله قرار می گیرند و این مساله مانع کار شده است.

در همین حال، سرحدى زواک، سخنگوى والى لغمان تایید کرده است که، لین برق در نتیجه درگیرى تروریستان و نیروهاى امنیتى در دو منطقه”بری کلا” از مربوطات ولسوالى بادپش قطع شده است. پیش از این نیز لین برق بند نغلو چندین بار از سوی طالبان در ولسوالی بادپش لغمان و ولسوالی سروبی کابل قطع شده و شهر جلال آباد مدت ها بی برق مانده است.