معاون نخست مجلس نمایندگان می‌‏گوید که تروریستان داعش پس از تصرف منطقه «برپچیر» ولسوالی «پچیراگام» ولایت ننگرهار به منطقه استراتیژیک «توره ‌بوره» نزدیک شده اند. به گفته معاون نخست مجلس نمایندگان، تروریستان داعش در فاصله چند صد متری منطقه «توره‌ بوره» حضور دارند. ظاهر قدیر معاون نخست مجلس نمایندگان می گوید که افراد وابسته به […]

معاون نخست مجلس نمایندگان می‌‏گوید که تروریستان داعش پس از تصرف منطقه «برپچیر» ولسوالی «پچیراگام» ولایت ننگرهار به منطقه استراتیژیک «توره ‌بوره» نزدیک شده اند. به گفته معاون نخست مجلس نمایندگان، تروریستان داعش در فاصله چند صد متری منطقه «توره‌ بوره» حضور دارند.

ظاهر قدیر معاون نخست مجلس نمایندگان می گوید که افراد وابسته به گروه تروریستی داعش در شماری از ولایت ها به ویژه ولایت ننگرهار از سوی برخی از حلقات حمایت می شوند. وی رهبران حکومت وحدت ملی را به کم توجهی در کار سرکوب افراد این گروه در ولایت ننگرهار متهم می کند و می گوید که اگر افراد این گروه ولسوالی پچیراگام ولایت ننگر هار تصرف کند، به منطقه استراتیژیک”توره ‌بوره”نزدیک خواهند شد.

درهمین حال، شماری از اعضای مجلس نمایندگان نیز می گویند که اگر گروه تروریستی داعش در ننگرهار مهار نشود، ولایت کنر به پایگاه مطمیین این گروه مبدل خواهد شد.

درحالی اعضای مجلس نمایندگان از کم توجهی حکومت در کار سرکوب تروریستان داعش در ولایت ننگرهار انتقاد می کنند که سخنگوی والی ننگرهار می‌گوید: برنامه جدید عملیاتی نیروهای امنیتی به هدف سرکوب گروه تروریستی داعش ادامه دارد و در روزهای نزدیک منطقه «برپچیر» از حضور افراد این گروه پاکسازی خواهد شد.