شماری از عالم دین به پیشواز از دهم محرم روز عاشواری حسینی، مردم را به وحدت ویکپارچگی دعوت می کنند. عالمان دین می گویند که، پیام امام حسین علیه السلام پیام آزادی، عدلت وبرابری بود. عالمان دین از عزاداران حسینی می خواهند که به عوض زنجیر زدن وهدر رفتن خون شان، به نیروهای امنیتی کشور […]

شماری از عالم دین به پیشواز از دهم محرم روز عاشواری حسینی، مردم را به وحدت ویکپارچگی دعوت می کنند. عالمان دین می گویند که، پیام امام حسین علیه السلام پیام آزادی، عدلت وبرابری بود. عالمان دین از عزاداران حسینی می خواهند که به عوض زنجیر زدن وهدر رفتن خون شان، به نیروهای امنیتی کشور خون اهدا کنند. آنان، از حکومت می خواهند که در کار تامین امنیت مراسم عاشورا توجه بیشتر کند.

همه ساله به مناسبت دهم محرم الحرام، محافلی در مناطق مختلف شهر کابل و شماری از ولایت های کشور برگزار م شود. شماری از عالم دین به پیشواز از دهم محرم روز عاشورای حسینی، مردم را  به وحدت ویکپارچگی دعوت می کنند. عالمان دین می گویند که پیام امام حسین علیه السلام پیام آزادی، عدلت وبرابری بود.

عالمان دین از عزاداران حسینی می خواهند که، به عوض زنجیرزدن و هدر رفتن خون شان، به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور خون اهدا کنند.

شمار دیگری از عالمان دین، از حکومت می خواهند که، در راستای تامین امنیت مراسم عاشورا توجه بیشتر کند. عالمان دین همچنان از جوانان کشور می خواهند که، زندگی وآزادمنشی امام حسین علیه السلام را سرمشق زندگی خود قرار دهند.