شماری از عالمان دین حملات تروریستی و گروگان گیری در شاهراه های کشور را نکوهش می کنند. آنان می گویند که حملات انتحاری و کشتار غیرنظامیان خلاف آموزه های اسلام است. شماری از عالمان دین با راه اندازی همایشی در کابل، حملات تروریستی را نکوهش می کنند. رحیم الله عزیزی عالم دین می گوید که […]

شماری از عالمان دین حملات تروریستی و گروگان گیری در شاهراه های کشور را نکوهش می کنند. آنان می گویند که حملات انتحاری و کشتار غیرنظامیان خلاف آموزه های اسلام است.

شماری از عالمان دین با راه اندازی همایشی در کابل، حملات تروریستی را نکوهش می کنند. رحیم الله عزیزی عالم دین می گوید که حملات انتحاری، گروگان گیری و کشتن افراد غیر نظامی خلاف آموزه های اسلام است و کسان که دست به این کار می زنند، مرتکب گناه کبیره می شوند. آقای عزیزی می افزاید که انجام حملات هراس افگنی در دین اسلام جای ندارد و طالبان با این اعمال شان باعث بد نامی اسلام شده اند.

عالمان دین همچنان گروه طالبان را برادران ابوجهل عنوان می کنند و می گویند که این گروه برای نابودی اسلام کمر بسته است. این عالمان دین از حکومت می خواهند که از دشمن مردم افغانستان تعریف مشخصی ارایه کند.

در حالی عالمان دین حملات انتحاری و گروگان گیری را تقبیح می کنند که روز گذشته در پی انفجار در یک مسجد در ولایت ننگرهار بیش از چهل تن کشته و زخمی شدند.