شماری از عالمان دین از عملکرد نیروهای ناتو در افغانستان انتقاد می کنند و می گویند که جامعه جهانی به تعهداتش در قبال مردم افغانستان صادقانه عمل نمی کند. شماری از عالمان دین طی همایشی از سالروز شهادت امام محمد باقر در کابل بزرگداشت کردند. این عالمان دین اسلام را دین وحدت و برادری می […]

شماری از عالمان دین از عملکرد نیروهای ناتو در افغانستان انتقاد می کنند و می گویند که جامعه جهانی به تعهداتش در قبال مردم افغانستان صادقانه عمل نمی کند.

شماری از عالمان دین طی همایشی از سالروز شهادت امام محمد باقر در کابل بزرگداشت کردند. این عالمان دین اسلام را دین وحدت و برادری می دانند و می گویند که هراس افگنان از نام اسلام بر ضد اسلام عمل می کنند. حسینی مزاری عالم دین می گوید که عمکرد ناتو در افغانستان صادقانه نیست و این سازمان به تعهداتش در قبال افغانستان درست عمل نمی کند. این عالمان دین همچنان اختلاف ها میان رهبران حکومت را به سود کشور نمی دانند و از سران حکومت وحدت ملی می خواهند که به اختلاف های شان پایان دهند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

در همین حال، مولوی عبدالخبیر اوچقون معاون شورای عالی صلح با تاکید بر پایان داده به اختلاف ها میان سران حکومت وحدت ملی از رییس جمهور و رییس اجرایی می خواهد که بیش از این به اختلافات شان ادامه ندهند.

عالمان دینی می گویند که ادامه اختلاف ها میان سران حکومت، سبب تضعیف روحیه نظامیان کشور می شود.