شماری از عالمان دینی می گویند که استخبارات پاکستان دشمن اصلی مردم افغانسان است.این عالمان دین حملات اخیر تروریستی در شهر کابل را محکوم می کنند و می گویند که پشت این حملات استخبارات پاکستان قراردارد.مولوی عزیزالله مفلح عالمان دین می گوید که استخبارات پاکستان برای کشتن مردم افغانستان آستین بالا زده است و روز […]

شماری از عالمان دینی می گویند که استخبارات پاکستان دشمن اصلی مردم افغانسان است.این عالمان دین حملات اخیر تروریستی در شهر کابل را محکوم می کنند و می گویند که پشت این حملات استخبارات پاکستان قراردارد.مولوی عزیزالله مفلح عالمان دین می گوید که استخبارات پاکستان برای کشتن مردم افغانستان آستین بالا زده است و روز مره مردم مسلمان افغانستان را به خاک و خون می کشاند.

آقای مفلح استخبارات پاکستان را دشمن اصلی مردم افغانستان می داند و می افزاید که نظامیان پاکستان به نام اسلام، مسلمان را در افغانستان هدف قرار می دهند. این عالمان دینی تأکید می کند که اگر نیاز باشد لباس نظامیان کشور را به تن می کند و دوشادوش نیروهای امنیتی کشور علیه دشمنان مردم افغانستان می جنگد.

عالمان دینی کشور از مردم می خواهند که از خرید اموال پاکستانی در بازارهای کشور خود داری کنند و از حکومت نیز می خواهند که جلو خرید و فرش کلدار را در بازارهای کشور بگیرد.

این عالمان دینی از عالمان جهان اسلام می خواهند که به خاموشی شان در برابر جنایت های پاکستان که در افغانستان انجام می دهد، پایان دهند و فتوای واحدی را در قبال جنگ افغانستان صادر کنند.