در یک خبرنامه وزارت امور داخله آمده است که این دختر شش ساله که مهسا نام داشت پنج روز پیش توسط آدم‌ربایان در مربوطات حوزه پانزدهم در منطقه پروژه سه صدو پانزده ربوده شده بود. خبرنامه می افزیاد که ربایندگان، در بدل رهایی این کودک، سه صد هزار دالر آمریکایی خواسته بودند، اما خانواده دختر […]

در یک خبرنامه وزارت امور داخله آمده است که این دختر شش ساله که مهسا نام داشت پنج روز پیش توسط آدم‌ربایان در مربوطات حوزه پانزدهم در منطقه پروژه سه صدو پانزده ربوده شده بود.

خبرنامه می افزیاد که ربایندگان، در بدل رهایی این کودک، سه صد هزار دالر آمریکایی خواسته بودند، اما خانواده دختر توان فراهم کردن این مقدار پول را نداشت، ربایندگان او را دو شب پیش به قتل رسانده اند. اعضای خانواده دختر می ‌گویند که عاملان این رویداد باید به کیفر برسند.

درهمین حال، رییس جمهورغنی به نهادهای مربوط دستور داده است که عاملان این رویداد را شدیدا مجازات کنند. در یک اعلامیه ای ریاست جمهوری آمده است که رییس جمهور غنی با آگاهی از این رویداد شدیدا متاثر شده است. اختطاف و قتل مهسا واکنش‌های تندی را در صفحات اجتماعی نیز به بار آورده است؛ اما این اولین باری است که ارگ ریاست جمهوری با لحن شدید چنین اعلامیه‌ای را نوشته است.