عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در سفر به ولایت بغلان در میان هودارانش گفت که اجازه باز شماری آرا در هفت ولایت کشور به معنای عقب نشینی از خواست های برحق این دسته انتخاباتی نیست. وی تاکید می کند که  تحت هیچ شرایطی حکومت تقلبی را نمی پذیرد. رهبرد دسته انتخاباتی ثبات […]

عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در سفر به ولایت بغلان در میان هودارانش گفت که اجازه باز شماری آرا در هفت ولایت کشور به معنای عقب نشینی از خواست های برحق این دسته انتخاباتی نیست. وی تاکید می کند که  تحت هیچ شرایطی حکومت تقلبی را نمی پذیرد.

رهبرد دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در سفر به ولایت بغلان به هواداران خود گفت که او از موضع گیری خود عقب نشینی نکرده و تحت هیچ شرایطی نتایج تقلبی را نمی پذیرد. آقای عبدالله ایستادگی هوادارانش را برحق دانسته و از آنان خواسته است که اجازه بازشماری آراء را بدهند. وی می گوید که اجازه بازشماری آراء به کمیسیون های انتخاباتی فرصت می دهد تا تصامیم مطابق به قانون بگیرند.

آقاب عبدالله همچنان هشدار داده است که اگر قانون تطبیق نشود و کمیسیون های انتخاباتی زیر فشارهای سیاسی خلاف قانون عمل کنند، خاموش نخواهند ماند.

رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی شب شنبه یادآور شد که این تصمیم به دلیل نشان دادن “حسن نیت” به کمیسیون ‌های انتخاباتی است تا روی تصامیم خود تجدید نظر کنند. اما او تاکید کرده است که بر موقف خود برای باطل شدن حدود سه صد هزار رای ایستاده است.