عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که از بهر تامین صلح در کشور آماده هر گونه قربانی است. رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی درمیان کوچی ها گفت که چهل سال جنگ تحمیلی از مردم افغانستان قربانی گرفته است و مردم  تشنه صلح اند. روز چهارشنبه، کوچی های افغانستان پشتیبانی خود […]

عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که از بهر تامین صلح در کشور آماده هر گونه قربانی است. رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی درمیان کوچی ها گفت که چهل سال جنگ تحمیلی از مردم افغانستان قربانی گرفته است و مردم  تشنه صلح اند.

روز چهارشنبه، کوچی های افغانستان پشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات وهمگرایی اعلام کردند. یکی از بحث های عمده این همایش انتخاباتی، بحث صلح بود. عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که برای تامین صلح واقعی در کشور تلاش می کند.

آقای عبدالله می افزاید که چهل سال جنگ تحمیلی از مردم افغانستان قربانی گرفته است و مردم کشور  تشنه صلح اند. وی می گوید صلحی که قابل قبول تمام مردم افغانستان باشد، ارزش قربانی دادن را دارد.

درهمین حال، شماری از بزرگان قوم کوچی که حمایت خود را از تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کرده اند می گویند که اگر صلحی واقعی در کشور تامین شود، آماده هر گونه قربانی اند و از آن حمایت می کنند.

این سخنان در حالی مطرح می شود که تا هنوز گروه طالبان حاضر به مذاکرات مستقیم با حکومت افغانستان نشده است و هنوز بحث های صلح میان آمریکا و طالبان نیز نهایی نشده و مردم از چگونگی این گفتگو ها بی خبر اند.