رییس اجرایی حکومت برنهایی شدن توزیع شناسنامه های برقی د رکشور تاکید می کند. داکترعبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت می گوید که برنامه توزیع شناسنامه های برقی به عنوان یک برنامه ملی مطرح است. درهمین حال رییس اجرایی حکومت نیز پلان کاری ریاست اجرایی را به وزیران حکومت وحدت ملی  توزیع کرد. این پلان شامل […]

رییس اجرایی حکومت برنهایی شدن توزیع شناسنامه های برقی د رکشور تاکید می کند. داکترعبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت می گوید که برنامه توزیع شناسنامه های برقی به عنوان یک برنامه ملی مطرح است. درهمین حال رییس اجرایی حکومت نیز پلان کاری ریاست اجرایی را به وزیران حکومت وحدت ملی  توزیع کرد. این پلان شامل نه محور دوازده اوالویت و سی دو ابتکار است.

داکترعبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت  در نشست شورای وزیران برعملی شدن کار شناسنامه های برقی تاکید کرد.

اما وزارت مالیه ی کشور می گوید که روند توزیع شناسنامه برای شهروندان به شکل آزمایشی در بیست و هشتم اسد ماه روان اغاز می گردد.

درهمین حال رییس اجرایی حکومت پلان کاری ریاست اجرایی را به وزیران حکومت وحدت ملی  توزیع کرد. این پلان شامل نه محور دوازده اوالویت و سی دو ابتکار است.

رییس اجرایی حکومت همچان در مورد چالش های مهاجرین در کشور پاکستان به وزارت امور خارجه کشور هدایت داد که در این زمینه موقف حکومت افغانستان را اعلام کند.