عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت با تاکید بر برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه ریاست جمهوری می گوید که تکرار تجربه  انتخابات دو هزار و چهارده برای افغانستان فاجعه بار و عواقب غیر قابل جبران را به دنبال خواهد داشت. رییس اجرایی می گوید که باید اراده مردم به گونه ای درست در انتخابات ریاست جمهوری […]

عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت با تاکید بر برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه ریاست جمهوری می گوید که تکرار تجربه  انتخابات دو هزار و چهارده برای افغانستان فاجعه بار و عواقب غیر قابل جبران را به دنبال خواهد داشت. رییس اجرایی می گوید که باید اراده مردم به گونه ای درست در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری تمثیل شود.

رییس اجرایی حکومت که در برنامه آگاهی عامه در خصوص افزایش مشارکت زنان در انتخابات صحبت می کرد گفت که شماری به برگزاری انتخابات باور ندارند و فکر می ‌کنند که تعیین سرنوشت از راه جنگ، خشونت و تروریزم ممکن است.

رییس اجرایی حکومت با تاکید بر برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه ریاست جمهوری می گوید که باید اراده مردم به گونه ای درست در انتخابات ریاست جمهوری سال روان تمثیل شود.

درهمین حال، رییس کمیسیون مستقل انتخابات می گوید که برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه  ریاست جمهوری تنها وظیفه این کمیسیون نیست. به گفته وی، همکاری مردم و حضور گسترده آنان در انتخابات شفافیت انتخابات را تضمین می کند.