عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در همایش بزرگ زنان در کابل وعده سپرد که اگر در انتخابات پیروز شود، برای ریاست اجرائیه حکومت اش معاون سوم از میان زنان انتخاب می کند. آقای عبدالله می گوید که برای بهبود وضعیت زندگی زنان و افزایش سهم شان در حکومتداری برنامه دارز مدت دارد. […]

عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در همایش بزرگ زنان در کابل وعده سپرد که اگر در انتخابات پیروز شود، برای ریاست اجرائیه حکومت اش معاون سوم از میان زنان انتخاب می کند. آقای عبدالله می گوید که برای بهبود وضعیت زندگی زنان و افزایش سهم شان در حکومتداری برنامه دارز مدت دارد.

به ادامه پیکارهای دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، شماری از زنان در کابل طی همایش بزرگی حمایت شان را از این دسته اعلام کردند. عبدالله عبدالله می گوید که برای بهبود وضعیت زنان در کشور و افزایش سهم شان در حکومتداری و ایجاد فضای مناسب کاری برنامه و طرح های دراز مدت دارد. وی می افزاید که اگر پیروز انتخابات شود برای ریاست اجرائیه حکومتش معاون سوم ایجاد می کند و این معاون یک زن خواهد بود.

شماری از زنان پیروزی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را پیروزی زنان کشور توصیف می کنند و از زنان می کشور می خواهند که این دسته را حمایت کنند.

معاونان دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گویند که با پیروزی در انتخابات به زنان محیط کاری مناسب ساخته، معاش آموزگاران را افزایش داده و سهم زنان را در حکومتداری افزایش می دهند.

با این حال، حاجی محمد محقق که تازه به دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی پیوسته است از مردم می خواهد که در انتخابات به گونه گسترده شرکت کنند.

حدود یک ماه دیگر تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. از شروع پیکارهای انتخاباتی تاکنون چندین همایش بزرگ به حمایت از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی برگزار شده است. پیش از این جوانان نیز طی همایشی از این دسته انتخاباتی حمایت کرده اند.